mach3
Procedure - NBSA-badge-procedure_2014

Bedrijven met de meeste loyaliteit verhogen hun kans

Publieke SMS-stemronde

Aan het einde van elke jaarlijkse editie - na afloop van het TV-seizoen - worden de finale-Awards in de vier hoofdcategorieën en 16 subcategoriëen toegekend door de deskundige jury. Het kijkerspubliek speelt daarin een belangrijke rol: via een SMS-stemronde kan niet alleen de Loyalty-Award worden gewonnen door een genomineerde, maar worden de genomineerde met de meeste stemmen automatisch voorgedragen aan de finale-jury.

De publieksronde verhoogt de kansen voor de genomineerden om een van de speciale Awards te kunnen winnen.

Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door:

Crossmedia partners:

Over de initiatiefnemer

Het Nationaal Business Succes Award Instituut heeft als missie: succes stimuleren, kennis over succes delen en succesvolle mensen verbinden. Het Instituut organiseert activiteiten, inclusief de grootste ondernemersprijs van Nederland verbonden aan 'De Succesfactor'.

Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door: