Hamilton Bright

De vertegenwoordiger van de Marketingadviesbranche

Consumenten weten meer, zijn beter geïnformeerd en maken bewustere keuzes in winkels dan jaren geleden. Dus moet je er als producent alles aan doen, om de consument jouw producten te laten kopen! Hoe dat werkt, bespreekt de Succesfactor vandaag met de experts van Hamilton Bright!  

Klik hier voor meer over Hamilton Bright

 
TV - PRSENTATOTOREN (SML)
WINNAAR - 2013 (SMALL)

Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door:

Tips van bekende Nederlanders:

Voor succes moet je het verschil durven maken. Onderscheidendzijn. Niet met het koor meezingen. Mr. drs. Hans van Baalen, VVD-Europarlementariër

Crossmedia partners:

Over de initiatiefnemer

Het Nationaal Business Succes Award Instituut heeft als missie: succes stimuleren, kennis over succes delen en succesvolle mensen verbinden. Het Instituut organiseert activiteiten, inclusief de grootste ondernemersprijs van Nederland verbonden aan 'De Succesfactor'.

Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door:

logo_hilton